Második nap!

rosszabbra számítottam.......

Eljött a második nap is dohánymentesen.
Szokásos reggel kávé, kis híradó és indulhat a nap. Na de térjünk vissza, mi is történt tegnap.

A reggeli történéseket leírtam tegnap, így jöjjön a napközi és az esti sztori. Napközben az ebéd utáni rész volt a legrosszabb. Ugye a jólakottság után egy kávé, és milyen jól is esne az a fránya cigi?!
Itt volt a legrosszabb talán az első napon, de erőt vettem magamon és kibírtam. Egész nap nagyon lassan telt az idő, ilyenkor már szinte már azt látom az órán, hogy mindjárt vége a munkának, de most szinte alig kúszik az óramutató.

Gondoltam, majd este gyorsabban telik. Így is lett, vacsora után jó lett volna egy cigaretta, de megálltam.

Azon gondolkodtam, hogy vajon csak az első nap tűnt ennyire könnyűnek, vagy ilyen " erős " vagyok fejben.
Nem tudom hova tenni a dolgokat, mert ha így marad, és sikerül ilyen könnyen letenni a cigit, akkor nagyon mérges leszek magamra, hogy miért nem előbb kezdtem el.

De majd kiderül......

Sziasztok.