Második nap! / 2

második bejegyzés erről a napról.

nKezdeti örömöm kezd elmúlni.....

Még reggel is boldog voltam, hogy milyen könnyen viselem ezt az egészet. Egy nagy francot!


Most nagyon kivagyok, nem is tudom mit kezdjek magammal. A mai nap lassan letelik ( 15. óráig dolgozom )

És ami még jobban bosszant, hogy elhívtak hétvégén egy kis összejövetelre. Na az ilyen alkalmakon szokott két doboz cigaretta elfogyni. :( Ezért lehet kihagyom, vagy esetleg kicsit átnézek és majd megpattanok csendben.

Jaa, és ami elég furcsa volt, hogy elmentem reggel egy ember mellett aki felém fújta a füstöt. Kettős érzés fogott el, az első, hogy nagyon büdös volt a füst... és a második, hogy de jó lenne egyet cigizni. 
Kicsit csalódtam magamban, hogy ilyen büdösnek éreztem a dolgot és mégis elszívtam volna egyet. Érdekes. 

A mai nap is az óra mintha állna, nem telik az idő. Ma este elmegyek még uszodába, kicsit sportolunk is a mai nap.
Egy kis szaunát is beiktatok majd.

Hallgattam ma a morning show-t, és Rákóczi Feri is le akarja tenni a cigit. Neki is sok sikert kívánok!

Hajrá mindenkinek! 

Sziasztok!