Visszatérés :)

Egyszer vétkeztem :(

Igen, tudom...

Rég nem írtam, de mentségemre legyen, hogy nagyon de nagyon sok minden közrejátszott.
Voltak pozitív és negatív dolgok is.

Már egyre jobb a közérzetem, és kezd elmúlni a "vágy" a cigi után. Már nem kívánom a kávé mellé és egy nagy evés után sem. Már ott tartok, hogy kifejezetten zavar a cigaretta füstje. A legnagyobb kisértés még mindig a baráti borozgatás ( jó-jó, pálinka is becsúszik néha :) ) mellett ne kívánnám meg a cigit. Nem tudom az alkohol miért hozza ki ezt belőlem, de elég vacak érzés.

És itt jön az alcímem. Igen! Egyszer vétkeztem, elszívtam egy fél cigit. :(
Ez egy tejfakasztó alkalmával volt, ott sikerült annyi bambit meginni, hogy arra eszméltem, hogy már pöfékelek.
De a felénél eldobtam, mert elkezdtem csuklani nagyon. Hogy mitől azt nem tudom, vagy az alkohol + cigi kombinációitól, vagy csak spontán túl ittam magam, nem tudom.

De el kell, hogy mondjam, kezdem egyre jobban érezni magam így füstmentesen.

Úgyhogy szurkolok mindenkinek, aki ebben a cipőben jár.
Kitartást mindenkinek!

Még jövök :)